فروشگاه اینترنتی دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو

فروشگاه اینترنتی اینصب ارائه دهنده ی انواع دزدگیر ماشین، ردیاب خودرو، دستگاه حضور و غیاب با دارا بودن پشتیبانی، تضمین بهترین قیمت و خدمات نصب در محل ، خرید محصولات را برای مشتریان آسان می کند.

فروشگاه اینترنتی دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو

فروشگاه اینترنتی اینصب ارائه دهنده ی انواع دزدگیر ماشین، ردیاب خودرو، دستگاه حضور و غیاب با دارا بودن پشتیبانی، تضمین بهترین قیمت و خدمات نصب در محل ، خرید محصولات را برای مشتریان آسان می کند.

مجموعه ی اینصب با سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه ی سیستم های حفاظتی و نظارتی از جمله: دزدگیر ماشین ، دستگاه حضور و غیاب ، ردیاب خودرو و ... فعالیت دارد. هدف از راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینصب فراهم کردن بستری کامل و مفید و مرجعی که هر شخصی برای خرید و یا تحقیق وسیله ی مورد نیاز خود با توجه به حیطه کاری اینصب به آن مراجعه کند. ما در اینصب فروش محصولات مجموعه را به صورت آنلاین و با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت موجود در بازار عرضه می کنیم و مزینتی که ما را نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی متمایز می کند موضوع نصب و راه اندازی می باشد. در واقع زمانی که شما دزدگیر خودرو، دستگاه حضور و غیاب و یا یک ردیاب خودرو از اینصب تهیه می کنید دیگر نیازی نیست دغدغه ی نصب و راه اندازی آن را داشته باشید. در زمان خرید با انتخاب گزینه ی نصب در محل به راحتی می توانید این آپشن را برای خود فعال کنید و با هزینه ای فوق العاده مناسب و معقول بحث آموزش و راه اندازی را برای خود راحت تر کنید. همچنین شما می توانید از بخش خبرنامه ی وبسایت از جدید ترین و مفید ترین اخبار انواع دزدگیر ماشین، دستگاه حضور و غیاب ، مدل ها گوناگون ردیاب خودرو و... با خبر شوید تا در انتخاب خود سر درگم نباشید.

دزدگیر خودرو ردبت مدل ۸۰۰۶

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۵۱ ب.ظ

دزدگیر خودرو ردبت مدل ۸۰۰۶ از نوع دزدگیر تصویری با دو ریموت می باشد که ریموت یدک آن بصورت تصویری بوده و جنس بدنه ریموت طرح استیل کُرم می باشد. این مدل دزدگیر دارای صفحه نمایش باکیفیت نسبت به مدل های هم رده خود بوده و از قابلیت های جالب این دزدگیر می توان امکان نمایش وضعیت خودرو در صفحه نمایش ریموت را نام برد.

دزدگیر ردبت مدل ۸۰۰۶ دارای حسگر ضربه ای و قفل مرکزی خودرو می باشد. از جمله قابلیت های دیگر این مدل خروجی صندق پران، قابلیت اخطار باز بودن درب صندوق و نمایش بازشدن درب صندوق و… می باشد.یکی دیگر از ویژگی های کارامدی که می توان در این مدل فعال کرد قابلیت بازکردن درب صندق خودرو توسط ریموت دزدگیر است.

در دزدگیر ماشین استیل میت ۸۰۰۶ یک به صورت مجزا برای چشمی اولتراسونیک تعبیه شده است و در شرایطی خودرو شما خراب شده و یا به تعمیرگاه می برید این قابلیت وجود دارد که دزدگیر را برای مدت مشخص غیر فعال کرده تا کارنکند.

در مدل۸۰۰۶  دزدگیر استیل میت برای امنیت بیشتر سرنشینان خودرو با اولین ترمز درب خودرو بصورت اتوماتیک قفل می شود که یک ویژگی بسیارخوب برای امنیت سرنشینان ماشین می باشد.

یک ویژگی جالب استیل میت ۸۰۰۶ قابلیت خاموش کردن خودر از راه دورمی باشد که دراین مدل وجود دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی