فروشگاه اینترنتی دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو

فروشگاه اینترنتی اینصب ارائه دهنده ی انواع دزدگیر ماشین، ردیاب خودرو، دستگاه حضور و غیاب با دارا بودن پشتیبانی، تضمین بهترین قیمت و خدمات نصب در محل ، خرید محصولات را برای مشتریان آسان می کند.

فروشگاه اینترنتی دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو

فروشگاه اینترنتی اینصب ارائه دهنده ی انواع دزدگیر ماشین، ردیاب خودرو، دستگاه حضور و غیاب با دارا بودن پشتیبانی، تضمین بهترین قیمت و خدمات نصب در محل ، خرید محصولات را برای مشتریان آسان می کند.

مجموعه ی اینصب با سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه ی سیستم های حفاظتی و نظارتی از جمله: دزدگیر ماشین ، دستگاه حضور و غیاب ، ردیاب خودرو و ... فعالیت دارد. هدف از راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینصب فراهم کردن بستری کامل و مفید و مرجعی که هر شخصی برای خرید و یا تحقیق وسیله ی مورد نیاز خود با توجه به حیطه کاری اینصب به آن مراجعه کند. ما در اینصب فروش محصولات مجموعه را به صورت آنلاین و با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت موجود در بازار عرضه می کنیم و مزینتی که ما را نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی متمایز می کند موضوع نصب و راه اندازی می باشد. در واقع زمانی که شما دزدگیر خودرو، دستگاه حضور و غیاب و یا یک ردیاب خودرو از اینصب تهیه می کنید دیگر نیازی نیست دغدغه ی نصب و راه اندازی آن را داشته باشید. در زمان خرید با انتخاب گزینه ی نصب در محل به راحتی می توانید این آپشن را برای خود فعال کنید و با هزینه ای فوق العاده مناسب و معقول بحث آموزش و راه اندازی را برای خود راحت تر کنید. همچنین شما می توانید از بخش خبرنامه ی وبسایت از جدید ترین و مفید ترین اخبار انواع دزدگیر ماشین، دستگاه حضور و غیاب ، مدل ها گوناگون ردیاب خودرو و... با خبر شوید تا در انتخاب خود سر درگم نباشید.

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل NF50

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۴ ق.ظ

نقد و بررسی

دستگاه حضور و غیاب نیاز اساسی سازمان ها و ادارات
دستگاه حضور و غیاب با توجه به قابلیت های ویژه ای که دارند امروزه بخش جدایی ناپذیر سازمان ها، ادارات، کارخانجات و شرکت ها می باشد. در گذشته که حضور و غیاب به صورت دستی و سنتی صورت می پذیرفت با توجه به متغیر بودن ساعات ورود و خروج احتمال خطای انسانی بسیار بالا وجود داشت و این خطا غیر قابل کنترل بود و چونکه مستقیما با حقوق پرسنل در ارتباط مستقیم بود باعث بروز مشکلات جدی و زمانبر می شد.

با پیشرفت تکنولوژی این عرصه نیز دچار دگرگونی شد و با ورود انواع گوناگون دستگاه حضور و غیاب انقلابی در سیستم حضور و غیاب پرسنل رخ داد به طوری که هم اکنون هیچ اداره یا سازمانی وجود ندارد که به صورت دستی آمار ورود و خروج را ثبت نماید.

برندهای بسیار زیادی ساخت دستگاه حضور و غیاب را انجام می دهند که شرکت فراتکنو یکی از این برندها می باشد که در زمینه تولید دستگاه حضور و غیاب با اتکا به تجربه و تخصص بومی مشغول به فعالیت می باشد. در ادامه این مقاله عملکرد دستگاه حضور و غیاب شرکت فراتکنو مدل NF50 را مورد بررسی قرار می دهیم.

حضور و غیاب تشخیص چهره

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل NF50

دستگاه حضور و غیاب مدل NF50 ساخت شرکت فراتکنو محصولی بی نظیر با قیمت مناسب می باشد. این دستگاه سبک وزن که حدود 390 گرم وزن دارد، دارای صفحه لمسی با حساسیت بالا و صفحه ای 4.28 اینچی کاملا رنگی می باشد. این دستگاه حضور و غیاب قابلیت ثبت تردد 200000 نفر را دارد. دستگاه NF50 با توجه به اینکه قابلیت تشخیص چهره در کمتر از یک ثانیه را دارد قادر است که چهره 300 نفر را جهت شناسایی در خود ذخیره نماید و همچنین این دستگاه  300 نفر را نیز توسط کارت از نوع RFID پشتیبانی می کند.

دستگاه  حضور و غیاب شرکت فراتکنو NF50 دارای پورت های پر کاربرد LAN و USB می باشد که از طریق این پورت ها انتقال اطلاعات و اتصال دستگاه به شبکه امکان پذیر می شود. منبع تغذیه این دستگاه از طریق یک آداپتور 12 ولت و 2 آمپر تامین می گردد.

از مزایای مهم دیگر این دستگاه حضور غیاب برخورداری از زبان و سخنگوی فارسی می باشد که کار را برای استفاده کنندگان از آن بسیار راحت و ساده کرده است. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره شرکت فراتکنو مدل NF50 دارای گارانتی معتبر یکساله بوده و خریداران آن می توانند با آسودگی خیال از آن استفاده نمایند. البته لازم به ذکر است که منبع تغذیه و آسیب دیدگی مشمول استفاده از گارانتی نمی شود.

در بسته این دستگاه تجهیزات جانبی مورد نیاز در نصب دستگاه موجود می باشد که شامل اقلامی همچون آداپتورف کابل USB ، پایه، پیچ و رولپلاک می باشد.

تنها کمبودی که دستگاه حضور و غیاب مدل NF50 فراتکنو دارد عدم پشتیبانی از اثر انگشت می باشد که با پوشش تشخیص چهره و کارت این ایراد مرتفع شده است. در پایان با توجه به بررسی انجام شده دستگاه مزبور با توجه به قابلیت هایی که دارد جهت استفاده در سازمان ها و ادارات بسیار مقرون به صرفه می باشد.
منبع : فروشگاه اینترنتی اینصب

 

سیستم حضور و غیاب NF50

 

مشخصات فنی

ابعاد

12*18 سانتی متر

وزن

390 گرم

نحوه شناسایی

چهره / کارت / رمز عبور

ظرفیت ثبت تردد

200.000

قابلیت تعریف اثر انگشت

ندارد

قابلیت تعریف چهره

300

قابلیت تعریف کارت

300

نوع کارت

RFID

زمان شناسایی

کمتر از 0.5 ثانیه

سایز صفحه نمایش

4.3 اینچ

صفحه نمایش لمسی

دارد

کلید عملیاتی

مرخصی و ماموریت

سخنگو

فارسی

سیستم عامل

لینوکس

ارتباطات

TCP/IP, USB

خروجی رله

دارد

باتری داخلی

ندارد

منبع تغذیه

آداپتور 12 ولت 2 آمپر

اقلام همراه

کابل یو اس بی
آداپتور
پایه
پیچ و رول پلاک

سایر مشخصات

همراه با نرم افزار حضور و غیاب و حقوق دستمزد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی