فروشگاه اینترنتی دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو

فروشگاه اینترنتی اینصب ارائه دهنده ی انواع دزدگیر ماشین، ردیاب خودرو، دستگاه حضور و غیاب با دارا بودن پشتیبانی، تضمین بهترین قیمت و خدمات نصب در محل ، خرید محصولات را برای مشتریان آسان می کند.

فروشگاه اینترنتی دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو

فروشگاه اینترنتی اینصب ارائه دهنده ی انواع دزدگیر ماشین، ردیاب خودرو، دستگاه حضور و غیاب با دارا بودن پشتیبانی، تضمین بهترین قیمت و خدمات نصب در محل ، خرید محصولات را برای مشتریان آسان می کند.

مجموعه ی اینصب با سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه ی سیستم های حفاظتی و نظارتی از جمله: دزدگیر ماشین ، دستگاه حضور و غیاب ، ردیاب خودرو و ... فعالیت دارد. هدف از راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینصب فراهم کردن بستری کامل و مفید و مرجعی که هر شخصی برای خرید و یا تحقیق وسیله ی مورد نیاز خود با توجه به حیطه کاری اینصب به آن مراجعه کند. ما در اینصب فروش محصولات مجموعه را به صورت آنلاین و با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت موجود در بازار عرضه می کنیم و مزینتی که ما را نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی متمایز می کند موضوع نصب و راه اندازی می باشد. در واقع زمانی که شما دزدگیر خودرو، دستگاه حضور و غیاب و یا یک ردیاب خودرو از اینصب تهیه می کنید دیگر نیازی نیست دغدغه ی نصب و راه اندازی آن را داشته باشید. در زمان خرید با انتخاب گزینه ی نصب در محل به راحتی می توانید این آپشن را برای خود فعال کنید و با هزینه ای فوق العاده مناسب و معقول بحث آموزش و راه اندازی را برای خود راحت تر کنید. همچنین شما می توانید از بخش خبرنامه ی وبسایت از جدید ترین و مفید ترین اخبار انواع دزدگیر ماشین، دستگاه حضور و غیاب ، مدل ها گوناگون ردیاب خودرو و... با خبر شوید تا در انتخاب خود سر درگم نباشید.

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

نقد و بررسی

مشخصات فنی و امکانات دزدگیر خودرو زنوتیک مدل FM-HCD121
دزدگیر خودرو زنوتیک مدل FM-HCD121 یکی از پرفروش ترین دزدگیرهای موجود در بازار است. چرا که این دزدگیر قابلیت های زیادی داشته و هر یک از این قابلیت ها توان دزدگیر را برای دفع سارقان افزایش می دهد. به طور کلی دزدگیرهای ساده امکانات چندانی ندارند و همین امر موجب شده که این دسته از تجهیزات سیستم ایمنی خودرو، در برقراری امنیت خودرو، ناتوان باشند. هر چند تجهیزاتی از قبیل قفل فرمان، قفل پدال و سایر تجهیزات ایمنی موجب تقویت امنیت خودرو می شوند اما باید این نکته را در نظر داشت که همواره سارقین، از مهارت بسیار بالایی برخوردار هستند و این تجهیزات تنها روند سرقت خودرو را کند می کنند. به طور کلی مدت زمانی که یک سارق نیاز دارد تا دزدگیر خودرو را قطع کرده و خودرو را به سرقت ببرد تنها ۵ دقیقه است و این یکی از عوامل افزایش سرقت خودرو در ایران است. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها سعی بر آن دارند تا با ارائه محصولی با امکانات و کارایی بالاتر میزان سرقت خودرو ها کاهش دهند. یکی از این محصولات که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است، دزدگیر خودرو زنوتیک مدل FM-HCD121 است که در ادامه به توضیح ویژگی ها و قابلیت های این دزدگیر خواهیم پرداخت.
ریموت دزدگیر HCD 121
مشخصات فنی خودرو زنوتیک مدل FM-HCD121
یک دزدگیر مناسب باید به گونه ای طراحی شده باشد که فضای زیادی اشغال نکند. به علاوه ریموت آن سبک و کوچک باشد و به راحتی در دست جا شود. ریموت این مدل از دزدگیر خودرو زنوتیک دارای ابعاد ۷.۲ × ۳.۸ × ۱.۶ سانتی متر است. این ریموت تصویری بوده و محل لرزش یا درب باز شده را بر روی صفحه نمایش خود مشخص می کند. به علاوه این دزدگیر دارای وزن ۲۶ گرم بوده و به راحتی در دست قرار می گیرد. به طور کلی دزدگیر زنوتیک مدل FM-HCD121 برای ایجاد هماهنگی بین سنسورهای مختلف و ارسال و دریافت اطلاعات، از یک برد اصلی استفاده می کند. این برد برخلاف دزدگیرهای زنوتیک مدل FM-A21 که از برد FMv استفاده می کند، برد هایی با مدل S886 را به عنوان برد اصلی خود استفاده می کند. همچنین این دزدگیر دارای خروجی های سنسور شوک و سنسور درب است که با کوچکترین لرزش و یا باز شدن درب آژیر موجود در خودرو را فعال کرده و صاحب خودرو را با خبر می سازد.
قابلیت های دزدگیر خودرو زنوتیک مدل FM-HCD121
این مدل از دزدگیر خودرو، مانند هر دزدگیر دیگری نسبت به لرزش های غیر عادی حساسیت نشان داده و آژیر را به صدا در می آورد. البته باید حساسیت آن زیاد قرار داده نشود تا نسبت به کوچکترین عامل اقدام به فعال سازی آژیر نکند. علاوه بر آن دزدگیر خودرو زنوتیک مدل FM-HCD121 به گونه ای طراحی شده است که حدود یک دقیقه پس از خاموش کردن موتور و بستن درب خودرو اقدام به قفل اتوماتیک درب ها کند. همانطور که گفته شد این دزدگیر ماشین دارای سنسور قطع برق خودرو بوده و از فاصله ای نسبتا دور می توان خودرو را خاموش کرد. این قابلیت در هنگام سرقت خودرو بسیار کارآمد بوده و از سرقت خودرو جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های این مدل دزدگیر زنوتیک، فعال کردن قفل کودک به صورت اتوماتیک پس از اولین ترمز است. به این ترتیب می توان گفت این مدل از دزدگیر خودرو زنوتیک به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر حفظ امنیت خودرو، امنیت سرنشینان خودرو را نیز به این صورت تامین می کند.

مشخصات فنی

تعداد دکمه های ریموت

5

ابعاد ریموت

7.2*3.8*1.6 سانتی متر

وزن ریموت

26 گرم

قابلیت ضد اسکن

دارد

ریموت یدک

ا عدد ریموت تصویری

مدل ریموت یدک

FM-HCD121

تعداد دکمه های ریموت یدک

5

ابعاد ریموت یدک

7.2*3.8*1.6 سانتی متر

وزن ریموت یدک

26 گرم

کیف ریموت

ندارد

نوع باتری

قابل شارژ

خروجی شیشه بالابر

دارد

خروجی صندوق پران

دارد

خروجی چشمی آلترا سونیک

دارد

قابلیت قفل کودک

دارد

سایر خروجی ها

خروجی LED, خروجی آژیر, خروجی آنتن, خروجی چراغ های راهنما, خروجی رله قطع برق, خروجی سنسور درب, خروجی شاسی Reset, خروجی شوک سنسور, خروجی قفل مرکزی

سایر قابلیت ها

آنتن جداگانه برای افزایش برد ریموت, امکان خاموش نمودن و قطع برق خودرو هنگام سرقت, امکان قفل صفحه کلید ریموت, باز شدن اتوماتیک درب ها پس از خاموش شدن موتور خودرو, تایمر و ساعت روی ریموت, حفاظت الکترونیک سیستم, دارای حافظه در صورت قطع برق دستگاه, دارای حالت تعمیرگاه یا کارواش, ریموت دارای ویبره, فعال شدن اتوماتیک دزدگیر 60 ثانیه پس از خاموش کردن خودرو و پیاده شدن و بستن درب, قفل شدن اتوماتیک درب ها جهت ایمنی کودکان با گذشت 15 ثانیه پس از روشن شدن موتور خودرو و با اولین ترمز, قفل و مسلح شدن اتوماتیک خودرو در حالی که خودرو غیرمسلح شود و پس از 25 ثانیه هیچ یک از درب ها باز نشوند, نمایشگر میزان باطری ریموت, یافتن ماشین در پارکینگ و مکان های شلوغ

اقلام همراه

LED, آداپتور 5 ولت 2 آمپر, آنتن مجزا, بست کمر بندی, پیچ, چسب دوطرفه, دکمه Reset برد اصلی, دو حلقه آویز سوییچ به ریموت, راهنمای دکمه های ریموت و قابلیت های دستگاه, راهنمای سیم کشی و نصب, ریموت تصویری, ریموت یدک تصویری, سیم بندی کامل, شاسی کاپوت, کابل شارژ اندرویدی, آژیر, برد اصلی, شوک سنسور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۱۸
ای نصب

راهنمای استفاده از دزدگیر هوتای ساده

دزدگیر هوتای ساده از جمله برندهای معروفی است که در بازار سیستم های امنیتی خودرو به کار برده می شود. در کل این محصول از جمله سیستم های حفاظتی برند خودرو است که به خاطر قیمت و کیفیت مناسب مورد استقبال صاحبین خودرو است. دزدگیر هوتای ساده از دارای ریموت های متنوعی است که در یک بسته بندی بیست عددی از این محصول، بیست طرح مختلف وجود دارد که همگی جذاب و زیبا هستند. دزدگیر هوتای ساده از قیمت پایین تری به نسبت مدل های تصویری برخوردار است. به هر حال دزدگیر هوتای طرفداران خود را دارد و در ادامه به بررسی مزایا و کیفیت دزدگیر هوتای می پردازیم.

بررسی قسمت های مختلف دزدگیر هوتای ساده

• کد دادن ریموت دزدگیر: دو روش برای کد دادن دزدگیر هوتای وجود دارد: یکی اینکه دکمه داخلی دستگاه مرکزی را فشار دهید و بعد از آن دکمه ریموت را فشار دهید. در روش دوم نیز می توان ACC را روشن کرده و بعد از آن هفت بار ریست را فشار داد. در ادامه یکی از دکمه های ریموت را فشار دهید.
• سیستم ضد سرقت: زمانی که خودرو روشن است، دکمه قفل بی صدا را حدود دو ثانیه فشار داده تا راهنما فلاشر زند. بعد از آن با فشار دادن کلید قفل بعد از 15 ثانیه خودرو با صدای آژیر خاموش می شود.
• فلاشر در زمان باز بودن درب خودرو: در زمان رانندگی که خودرو کار نکند و در صورتی که درب های خودرو باز باشد، راهنما فلاشر می زند. برای غیر فعال کردن این قابلیت زمانی که ACC روشن است، کلیدهای باز و قفل بی صدا را به مدت دو ثانیه نگه دارید.
• قفل کودک: 15 ثانیه بعد از روشن کردن موتور با نگه داشتن ترمز درب ها قفل و سپس با خاموش کردن موتور درب ها باز می شود. برای خارج کردن حالت خودرو از این حالت، زمانی که ACC فعال است کلید های باز و قفل را به مدت دو ثانیه نگه دارید. برای فعال کردن مجدد قفل کودک تمامی این مراحل را باید از ابتدا انجام دهید.7

huatai A484-TX03

مشخصات دزدگیر خودرو هوتای اصلی

در دنیای امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی، دزدگیرهای خودرو در مدل های مختلفی قابل عرضه و تولید است. به صورت کلی دزدگیر هوتای اصلی به دو دسته تقسیم می شوند که شامل: ساده و تصویری است. مراکز تولیدی بسیاری از زمان پیدایش تا به حال در زمینه تولید دزدگیر با کیفیت در حال فعالیت هستند که مورد استقبال مشتریان عزیز قرار گرفته است. به هر حال اغلب افرادی که دارای خودرو هستند بنا به دلایل مختلف از جمله نبودن شرایط مناسب مانند پارکینگ یا حیاط مجزا همیشه در ترس از دست دادن خودروی خود هستند. به همین دلیل است که مصمم به خرید دزدگیر خودرویی با کیفیت و با امکانات بسیار عالی هستند تا این دغدغه ها را از بین ببرد. کیفیت دزدگیر هوتا از جمله مواردی است که این محصول را زبانزد خاص و عام کرده است. مزیت اصلی دزدگیر هوتای ساده نسبت به محصولات مشابه خود این است که در برابر ضربه و هر گونه آسیب بسیار مقاوم است. متفاوت بودن عملکرد دزدگیر هوتای را در حساسیت کارکرد و عملکرد دزدگیرها باید دانست. به دلیل اینکه با هر ضربه به خودرو و یا قرارگیری در شرایط خطر با آژیر مخصوص صاحب خودرو را مطلع می سازد. در ضمن دزدگیر هوتای دارای یک سوئیچ یدک نیز می باشد که در صورت گم شدن می توان از یدک آن نیز استفاده کرد که کاملا مشابه با یکدیگر هستند.

مزایای استفاده از دزدگیر هوتای ساده

از جمله مزایای دزدگیر هوتای می توان به این موارد اشاره کرد:
• از سرقت خودرو جلوگیری می کند.
• از تمامی وسایلی که در خودرو وجود دارد محافظت می کند.
• ویژگی داشتن آنتن جداگانه برای کارایی هر چه بهتر ریموت
• داشتن سنسور با قابلیت تنظیم جهت حساسیت دزدگیر
• دارا بودن ریموت ضد اسکن
• داشتن ریموت کد لرنینگ
• قابلیت خودرویابی در محیط های بسیار شلوغ
• ویژگی خاموش شدن خودرو در زمان سرقت
• قابلیت محرک های جداگانه برای صندوق عقب خودرو و سایر درب ها

دزدگیر هوتای محصول کدام کشور است؟

این محصول با کیفیت تولیدی کشور چین است که با دارا بودن مزیت های خود تا کنون توانسته است سهم بسیار بالایی در فروش دزدگیر خودرو را در این صنعت به خود اختصاص دهد. از جمله مزایای خرید این دزدگیر هوتای ساده کیفیت بسیار بالا، طرح بندی و رنگ بندی بسیار مختلف برای خودروهای مختلف، قیمت های بسیار مناسب این برند است. نکته جالبی که باید در ارتباط با دزدگیر هوتای متذکر شد این است که دارای گواهی استاندارد است. از زمان تولید این محصول کشورهای زیادی تقاضای خرید این محصول را داده اند و هم چنین دارای بازخورد بسیار بالایی نیز بوده است. از جمله دزدگیری هایی که از این برند در بازار موجود است می توان به این موارد اشاره کرد: دزدگیر هوتای تصویری، دزدگیر خودروی هوتای شارژی، مدل 110، دزدگیر خودرو مدل Way 2 و دزدگیر مدل دلفی. البته یک سری از مدل های دزدگیر دارای باتری های شارژی نیز هستند. این مدل به علت استفاده کم از شارژ، نیازی به شارژ مداوم ندارد و علاوه بر این میزان شارژ را به فرد نشان می دهد. از دیگر مزیت هایی که در این جا می توان برای دزدگیر خودرو هوتای بیان کرد این است که قابلیت تنظیم شدن آلارم بر مبنای خواسته صاحب خودرو وجود دارد. در ضمن صاحب خودرو می تواند برای آلارم از صدا و از ویبره نیز بر مبنای شرایط قرارگیری خودرو استفاده کند تا در صورت بروز هر نوع خطری شما را آگاه سازد. از جمله معایب دزدگیر هوتای می توان به این مورد اشاره کرد که این دزدگیر نمی تواند تمام جزئیات را برای صاحب خودرو شرح دهد و فقط موارد مهم مشخص می شود. صاحب خودرو می تواند در صورت بروز هر گونه خطر دستور لازم را از طریق کلید دزدگیر ارسال کند. این ویژگی کاملا دو طرفه است که در برخی از دزدگیرهای هوتای وجود دارد و می توان به راحتی دستورات را بین دو طرف رد و بدل کرد. به هر حال تمامی اطلاعات لازم در مورد آشنایی بیشتر با این محصول در یک دفترچه بسیار کوچک وجود دارد که در زمان خرید دستگاه به صاحب خودرو ارائه می شود.

huatai A429-TX03

قیمت خرید دزدگیر خودرو هوتای تصویری

در چند دهه اخیر با نوسان قیمت ارز، بسیاری از محصولات دچار تغییر قیمت شده اند. به هر حال برای خرید دزدگیر هوتای اصل می توان به راحتی با مراجعه به نمایندگی های مجاز و معتبر فروش این محصول را تهیه کرد. به هر حال تنوع این محصول بسیار است، پس طبیتا قیمت های متفاوتی را نیز دارد. اما می توان به راحتی لیست قیمت دزدگیر خودرو هوتای تصویری را در این مراکز به راحتی بدست آورد. به هر حال با روند رو به رشد امکانات دزدگیر هوتای، قیمت ها نیز روندی رو به رشد دارند. هر چه قدر امکانات دزدگیر بیشتر باشد قیمت نهایی آن نیز بیشتر است. از دیگر امکانات دزدگیر هوتای تصویری می توان به این موارد اشاره کرد: زمان تاخیر سنسورهای درب، ثبت تحریک، حافظه دزدگیر، تنظیم ساعت اشاره کرد و نکته ای که می توان در مورد حافظه دزدگیر اشاره کرد این است که اگر به هر علتی باتری خودرو خراب شد و بنا به هر دلیلی موفق به پشتیبانی برای دزدگیر نبود، می توان از دزدگیر هوتای به راحتی استفاده کرد و تنها کاری که باید انجام داد این است که باتری را باید مجدد شارژ کرد و در مکان مورد نظر قرار داد تا تمامی تصاویر ضبط شده را نشان دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۰:۴۲
ای نصب

با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از کارهای ریز و درشت برای بسیاری از افراد راحت شده است، دزدگیر ماشین یکی دیگر از مواردی است که با پیدایش بیش از 2 دهه توانسته است نظر افراد زیادی را با قابلیت های متفاوت به سوی خود جذب کند، بارزترین کارایی دزدگیر ها کنترل از راه دور می باشد، به گونه ای که شما می توانید از راه دور با فشردن یک کلید منحصر به فرد همه چیز اعم از قطع کردن هشدار دزدگیر، بالا بردن شیشه، روشن و خاموش کردن خودرو و غیره را کنترل کنید؛ قبل از این که خودروی خود را به خیابان و محل های عمومی و شلوغ و پر خطر بیاورید آن را ایمن کنید.
دزدگیر خودرو

تازه ترین رده بندی دزدگیر ماشین

ابتدا با یک سوال شروع می کنیم، از دزدگیر ماشین چه اطلاعات مفیدی در دست دارید؟ به دلیل بازتاب های گوناگون از دزدگیر های ماشین آن ها را به رده بندی هایی از پایین به بالا تقسیم کرده اند، که هر روزه با پیشرفت علم، این محصول دارای قابلیت های متفاوت و ویژه ای می شود و نظر خریداران بسیار را به سوی خود جذب کرده است.
اگر شما نیز از آن دسته افرادی می باشید که برایتان مبهم است چه ارتباطی میان خودرو و دزدگیر وجود دارد، می توانیم آن را بدین گونه تعریف کنیم که در میان این دو جسم یک اتصال رادیویی رد سیستم امنیتی بین سوئیچ مورد نظر و سیستم استارت برقرار می شود که با زدن کلید مورد نظر شما ماشین قفل، روشن یا خاموش می شود.
رده بندی دزدگیر خودرو را در حالت کلی می توان به سه دسته ی زیر تقسیم کرد:
1- دزدگیر ماشین ساده (پایین ترین رده)
2- دزدگیر سیم کارت خور (رده بالا در خارج از ایران)
3- دزدگیر تصویری (رده بالا)
دزدگیر ماشین ساده همانطور که از نامش پیداست کارایی چندان زیادی ندارد و در همین حد که اگر برای خودروی شمای اتفاقی رخ دهد تنها در صورت نزدیک بودن به خودرو می توانید از صدای آژیر آن با خبر شوید، این مدل کاملا عکس دزدگیر های تصویری می باشد و با خبر شدن از طریق صدای آژیر آن در صورتی امکان پذیر است که سارق نتواند دزدگیر را قبل از با خبر شدن شما از کار بیندازند.
اما نوعی جی پی اس وجود دارد که به ردیاب خودرو معروف است و سیم کارت خور می باشد که نام آن ها بیانگر هویت آن ها می باشد، این نوع ردیاب ها در رده بندی های بالا قرار دارند، زیرا با فعال کردن یک سیم کارت بر روی این ردیاب ها با استفاده از گوشی خود شما می توانید از تمامی جزئیات خودروی خود با فواصل بسیار در هر ثانیه جویا شوید.
البته نوعی دزدگیر خودرو سیم کارتی هم وجود دارد که قابلیت ردیاب را داراست به گونه ای که می توان این نوید را به شما داد که دیگر نگران جا ماندن سوئیچ خودروی خود نباشید، زیرا شما می توانید از طریق گوشی خود با استفاده از نصب اولیه ی دزدگیر بر روی گوشی از تمامی امکانات آن بهرمند شوید؛ شایان ذکر است که این نوع دزدگیر هنوز وارد ایران نشده است و علت اصلی آن وجود برخی اختلالات در خطوط تلفن همراه در ایران می باشد.
سومین دزدگیر، دزدگیر تصویری ماشین است که موضوع آن متفاوت تر از موارد بالاست، این دزدگیر نیز از رده های بالا به شمار می آید و شما می توانید از راه های دور خودروی خود را به همراه جزئیات کمی زیر نظر داشته باشید و آن را از همان فاصله ای که هستید کنترل کنید.
دزدگیر تصویری خودرو

بهترین دزدگیر ماشین در ایران

حتما تا به اینجای کار برای انتخاب دزدگیر ماشین تصمیم خود را گرفته اید، به جرات می توان گفت پرفروش ترین و بهترین دزدگیر ماشین تا به امروز در ایران دزدگیر تصویری می باشد که شما را از وضعیت ماشینتان به صورت دقیقه ای با خبر می کند، در صورت برخورد هر جسم با آن، سرقت، نزدیک شدن افرادن مشکوک و هر مورد دیگری که امنیت خودروی شما را به خطر اندازند را توسط زنگ یا ویبره آگاه میسازد، که از همان فاصله ای که هستید می توانید خودروی خود را مدیریت کنید.
سالانه چند میلیون ماشین به دلیل ضعیف بودن امنیتشان به راحتی سرقت می شوند؛ اگر به دنبال افزایش امنیت خودروی خود از طریق دزدگیر هستید و نیاز به راهنمای خرید در این زمینه دارید حتما به موارد زیر نگاهی بیندازید، زیرا از اصلی ترین نقاط قوت حین خرید دزدگیر ماشین هستند:
• داشتن ریموت کنترل یدکی
• دامنه صدای آژیر هشدار
• قابلیت تنظیم میزان حساسیت دزدگیر ماشین
• قابلیت از کار انداختن موتور خودرو از راه دور
• دارای باتری پشتیبان
• قیمت مناسب دزدگیر
• گارانتی و خدمات پس از فروش
• و …
بهترین دزدگیر خودرو

قابلیت های دزدگیر تصویری

اگر در شرایط عادی بخواهید خودروی خود را در یک محیط معمولی پارک کنید زمان زیادی نمی خواهد و با یک نگاه گذرا می توانید به راحتی ماشین خود را به بهترین شکل ممکن پارک کنید و نگرانی از جهت امنیت آن نداشته باشید، اما اگر در تهران و شهرهای بسیار شلوغ بخواهید این کار را انجام دهید قطعا کار دشواری خواهد بود، برای این که بتوانید ماشین خود را در این شرایط با وجود شلوغی زیاد به آسانی پارک کنید نیاز به یک دزدگیر با برد بالایی می باشد.
هر چه برد بالاتر باشد امنیت خودروی شما نیز بالاتر میرود، با برد بالای 1 کیلومتر دیگر نگران فاصله ی خود با خودرویتان نباشید، در این فاصله با استفاده از دزدگیر تصویری ماشین می توانید خودروی خود را کنترل کنید، توجه داشته باشید که برخی از دزدگیرها از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کنند.
دیگر قابلیت های جالبی که برای دزدگیر ماشین می توان در اینجا به آن ها اشاره داشت، از جمله:
• قابلیت شارژ شدن
• هشدار به مزاحمت های احتمالی در اطراف خودرو
• هشدار در صورت روشن ماندن چراغ های ماشین
• آنتن محفوظ جهت افزایش برد بیشتر
• اخطار در صورت باز بودن درب ها
• مشاهده ی دمای درون خودرو بر روی دزدگیر ماشین
• چشمی حرکت سنج
• و …

افزایش امکانات دزدگیر ماشین

بسیاری از افراد راهکارهایی را برای افزایش امنیت خودروی خود می پرورانند که برخی از آن ها به آپشن های موجود بر روی دزدگیر ماشین خود اکتفا نمی کنند و جهت کارایی هر چه بیشتر آن ها قابلیت های بخصوصی را به دزدگیر ماشین خود اضافه می کنند که در شرایطی خاص از آن ها بهرمند می شوند، اما این امکانات کدامند؟
• روشن کردن (استارتر)
• پاور ویندوز
• چشمی سنسور حرکت
• و …
در این مقاله سعی کرده ایم به بررسی رده بندی دزدگیر ماشین با توجه به قابلیت های آن ها بپردازیم، در صورتی که نیاز به ذکر مواردی جهت تکمیل آن وجود دارد آن را از طریق راههای ارتباطی با ما در میان بگذارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۴۰
ای نصب

بسیاری از افراد با سرمایه‌گزاری در بازار خودرو و خرید یک اتوموبیل نو، آرزوی داشتن آن را براورده می‌کنند. اما اتفاق تلخ زمانی است که خودرو شما یا وسایل داخلی آن به سرقت رود. این علاوه بر خسارت مادی، آثار روانی نامناسبی نیز دارد. برای جلوگیری از این موضوع بهترنی گزینه استفاده از دزدگیر ماشین است. استفاده از یک دزدگیر ساده برای خودرو می‌تواند آلارمی برای دزدان خودرو باشد و هم شما را آگاه نگه دارد. اما افرادی که حساسیت بیشتری دارند، با نصب تجهیزات امنیتی بهتر نظیر دزگیر تصویری ماشین، سطح بالایی از امنیت را برای دارایی ارزشمند خود فراهم می‌کنند.

دزدگیر خودرو

راهنمای خرید دزدگیر ماشین

بدون شک، مهم‌ترین وظیفه یک دزدگیر، جلوگیری از سرقت ماشین است. همین چند شب پیش، یکی از همسایگان ما با فریاد «دزد، دزد!» وارد کوچه شد. بدون شک اگر خودروی وی به یک سیستم امنیتی خوب مجهز نبود، به موقع از این اتفاق مطلع نمی‌شد.
دزدگیر ماشین از چند بخش شامل قسمت کنترل مرکزی، سنسورها (حس‌گر) و سیم‌های ارتباطی تشکیل می‌شود. هم‌چنین برای مدیریت آن، یک یا دو کنترل از راه دور، در اختیار صاحب خودرو قرار می‌گیرد. سنسورها به محض تشخیص انواع حرکات مشکوک نظیر ضربه، صدای شکسته‌شدن شیشه و یا حرکت داخل خودرو، یک اخطار به دستگاه کنترل مرکزی ارسال می‌کنند. بلافاصله آژیر و سایر هشدارهای سیستم فعال شده و صاحب خودرو متوجه بروز یک اتفاق می‌شود.
باید توجه داشت، کیفیت این سیستم‌ها بسیار متنوع و متفاوت است. شاید بارها صدای آژیر‌های بی‌مورد خودروهای پارک‌شده در خیابان را شنیده باشید. این آژیرها منجر به بی‌اعتمادی استفاده‌کننده می‌شوند. الزامی است با مطالعه و بررسی، سیستم‌هایی را تهیه کنید که دقت بالا و خطای کمی داشته باشند.

برترین برندهای دزدگیر در ایران

هم‌زمان با رشد تولید خودرو، استفاده از دزدگیر خودرو نیز در ایران افزایش یافت. برندها و شرکت‌های مختلفی طی سال‌های اخیر محصولات خود را وارد بازار ایران کرده‌اند اما امکانات و کیفیت آن‌ها بسیار مختلف است.
برخی دزگیر‌ها عملکرد بسیار ساده‌ای دارند. باز‌شدن درب خودرو می‌تواند عاملی برای تحریک این سیستم‌ها باشد. اغلب یک کنترل از راه‌دور ساده وجود دارد که برای قفل‌کردن و بازکردن سیستم مورد استفاده است.

اما برخی مدل‌های پیشرفته نیز وجود دارد که می‌توانید با جزییات زیادی امنیت خودروی خود را در آن بررسی کنید. این سیستم‌های دارای کنترل از راه دور‌های تصویری هستند. برخی از آن‌ها به تفکیک باز‌شدن هر قسمت از خودرو را نمایش می‌دهد. می‌توانید بررسی کنید درب عقب یا درب صندوق باز شده است.
بر اساس این ویژگی‌ها و هم‌چنین دقت عملکرد، می‌تواند رده بندی دزدگیر ماشین را انجام داد. مواردی که باید برای این کار در نظر بگیرید بدین شرح است:
– مقدار برد کنترل از راه دورهای سیستم (که بر حسب متر بیان می‌شود)
– داشتن یا نداشتن ریموت‌کنترل تصویری
– ارتباط رمزنگاری‌شده بین ریموت و دستگاه
– امکان استفاده از طریق تلفن همراه
– آسان یا سخت‌بودن نصب و استفاده
– داشتن چراغ هشدار داخل خودرو
– امکانات اضافی (نظیر GPS، خاموش‌کننده خودرو، شیشه بالابر و…)

راهنما خرید دزدگیر خودرو

قیمت دزدگیر و تعرفه نصب آن

قیمت دزدگیر، بر اساس امکاناتی که در بخش قبلی ذکر شد متغیر است. هم‌چنین نصب آن نیز دارای هزینه‌ی مشخصی است.
در رده دزگیرهای ارزان‌قیمت اصولا قیمت‌گزاری به صورت موردی بر اساس تعداد سنسور و ریموت‌کنترل و… انجام می‌شود. برخی شرکت‌ها نیز ترجیح می‌دهند که این قطعات مخنتلف را در قالب یک پکیج آماده کنند. به طور کلی قطعاتی که باید برای راه‌اندازی دزگیر ماشین استفاده شود موارد زیر است:
– کیت تشخیص: یک برد الکترونیکی است، که سنسورها، آژیر و سایر قطعات به آن متصل می‌شود.
– سنسورها: وظیفه تشخیص انواع حرکات غیرمجاز را دارند و به کیت تشخیص متصل می‌شوند.
 آژیر: آژیر در واقع یک بلندگو است که در هنگام تشخیص نفوذ به خودرو به صدا در می‌آید.
 ریموت کنترل: یا کنترل از راه دور، وظیفه قطع/وصل سیستم، باز و بسته‌کردن درب‌های خودرو را دارد.
قیمت دزدگیر ماشین ساده با کم‌ترین امکانات در بازار از قیمت 200 هزار تومان شروع می‌شود. این مدل‌ها یک کیت ساده و یک آژیر و ریموت را شامل می‌شود. خطای این‌گونه سیستم‌ها بالا است. اما دزدگیرهای حرفه‌ای و رده بالا با ریموت‌های تصویری و قدرت و دقت تشخیص بالا نظیر محصولات ماجیکار تا 3 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.
تعرفه‌ی نصب دزدگیر روی ماشین زیاد تحت تاثیر مدل آن نیست. دلیل آن، اقدامات تقریبا یکسان برای نصب انواع آن‌است. در تمامی مدل‌های نصب سنسور، آژیر و سیم‌کشی بخشی ثابت است ممکن است برخی محصولات به دلیل امکانات خاص خود، زحمت بیش‌تری برای نصب داشته باشد. اما به طور متوسط هزینه‌ی نصب مبلغی در حدود 300 هزار تومان است.
مراکز نصب دزدگیر در تهران
به طور معمول برای نصب دزدگیر در تهران، به فروشگاه‌های خدماتی خودرو مراجعه می‌شود. این مراکز در نقاط مختلفی هستند. از قدیم خیابان‌های ستارخان و سورنا در تهران مرکز فروش و نصب انواع لوازم جانبی خودرو از جمله دزدگیر بوده است. هم‌چنین برخی فروشگاه‌های خیابان لاله‌زار و جمهوری نیز به عرضه این محصولات می‌پردازند.

یکی دیگر از روش‌های عالی برای انتخاب و خرید محصولات امنیتی، مراجعه به فروشگاه‌‌های اینترنتی است. مزیت این روش، علاوه بر دوری از ترافیک و خستگی، امکان مشاهده و مقایسه انواع مدل‌ها و قیمت‌های در کنار یک‌دیگر است. مخصوصا برای خرید دزدگیر در تهران، با این کار صرفه‌جویی زیادی در زمان خود خواهید کرد. بسیاری از خدمات‌دهندگان نیز امکان نصب در منزل را برای شما فراهم می‌کنند.

انتخاب ما چه دزدگیری باشد؟

تا این‌جا مهم‌ترین نکان خرید دزدگیر ماشین به شما توضیح داده شد. اما شاید هنوز در زمینه خرید و انتخاب خود مردد باشید. لزوم توجه به دقت و کیفیت بالای محصول بسیار حائز اهمیت است. محصولات دزگیر ماشین چنانچه از بهترین برندها انتخاب شود، علاوه بر امنیت خودرو، خواب راحتی نیز برای شما به همراه دارد!
ما طی چند سال سابقه و عرضه و بررسی محصولات مختلف، بدون شک دزدگیر استیل میت و دزدگیر ماجیکار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. دزدگیر ماجیکار، از قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات موجود در ایران است. این دزدگیر تقریبا تمامی امکانات یک محصول امنیتی به روز را دارد. سنسورهای این دزدگیر کم‌ترین خطا و اشتباه را بین سایر محصولات دارد و اعتماد کاربر خود را در طول زمان خدشه‌دار نمی‌کند. هم‌چنین ریموت کنترل تصویری و تنوع بی‌نظیر مدل‌ها را به ارمغان می‌آورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۴۲
ای نصب